Hier vind je een overzicht van enkele vragen en antwoorden over de nieuwe chatfunctie in de Helpper-app en op het Helpper Assistent platform.
Zit je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!
Met de chatfunctie kan je:
Nee, je kan zelf geen gesprek volledig verwijderen. Je hebt wel de optie om een gesprek te verbergen. Dit doe je door bovenaan op de drie puntjes te klikken in een chat. Het gesprek verdwijnt dan uit je overzicht, maar zal opnieuw zichtbaar worden zodra de andere persoon je een nieuw bericht stuurt.
Ja, je kan in de chat zien of je bericht gelezen werd:
We vonden niet wat je zocht.
Probeer opnieuw
Ontdek met onze demo's stap voor stap hoe je berichten kan sturen, ontvangen en beheren.
Je kan op drie manieren een bericht sturen:
Via het menu
Je kan op drie manieren een bericht sturen:
Als helpper kan je berichten sturen naar:
Budgethouders/hulpvragers die jou een hulpvraag hebben gestuurd.
Budgethouders/hulpvragers waarmee je een samenwerking hebt.
Als budgethouder/hulpvrager kan je berichten sturen naar:
We vonden niet wat je zocht.
Probeer opnieuw
Indien je ongepaste berichten of foto’s ontvangt, kan je dit als probleem melden. Dit doe je door in het gesprek bovenaan op de drie puntjes te klikken. Je kan dan contact met ons opnemen, zodat we dit kunnen bekijken.
Wij bekijken dit en ondernemen de nodige acties. Wanneer je een gesprek als probleem meldt, is dat voor de andere partij trouwens niet zichtbaar.
Nee, Helpper respecteert je privacy. Wij volgen geen berichten actief op. Enkel wanneer een bericht als probleem gemeld wordt wegens ongepast gedrag of schending van onze gedragsregels, bekijken we de inhoud van het bericht om te bepalen welke acties nodig zijn.
We vonden niet wat je zocht.
Probeer opnieuw
Om de chatfunctie optimaal te gebruiken, zorg je dat je altijd de meest recente versie van de app hebt geïnstalleerd (minimaal versie 1.0.14).
Automatische updates ingeschakeld? Dan gebeurt dit vanzelf.
Geen automatische updates? Ga naar de App Store (iOS) of Google Play Store (Android) om de app handmatig te updaten.
Je kan je huidige versie controleren in de app:
Klik op “Profiel”.
Ga naar “Over Helpper” en klik op "Over deze app".
Tip: Heb je de juiste versie, maar toch geen chatfunctie? Sluit de app en meld je opnieuw aan.
Je hoeft niets speciaals te doen om de chatfunctie op het platform te gebruiken. Zodra je ingelogd bent, is de chat automatisch beschikbaar voor gebruik.
Zorg ervoor dat je meldingen ingeschakeld zijn, zodat je telkens een melding krijgt wanneer je een nieuw bericht ontvangt. Hoe doe je dit?
Open de instellingen van je smartphone.
Schakel meldingen in voor de Helpper-app.
We vonden niet wat je zocht.
Probeer opnieuw