Je administratie op orde houden is belangrijk. Maar wanneer je een dagje ouder wordt, is dit niet altijd zo evident. Zeker nu de wereld meer en meer digitaal wordt. Of wanneer je zorgt voor een familielid met een ziekte of een handicap, hou je liever je tijd voor hen vrij. Wil je graag weer het overzicht bewaren over je persoonlijke administratie? Dan ben je hier aan het juiste adres. Onze helppers brengen met plezier orde in de chaos zodat jij zorgeloos kan genieten van de leukere dingen in het leven. 📂
Wees gerust: een helpper mag en zal zich niet moeien met gevoelige, persoonlijke informatie. Toch is het belangrijk om rekening te houden met de volgende zaken.
Ben jij een administratieve duizendpoot en beginnen je vingers te kriebelen wanneer je papieren ziet rondslingeren? Schrijf je in als helpper en breng orde in de chaos bij iemand in je buurt! 🗂 |
Ja natuurlijk. Al onze helppers worden gecontroleerd voor ze worden toegelaten op het platform. Bovendien voorzien we ook een dubbele verzekering voor jou en je helpper. Je leest hier alles over onze verzekeringen.
Hiervoor moet je een profiel aanmaken op het Helpper-platform. Dat gaat gelukkig zo vlot dat je in 1-2-3 de meest geschikte helppers in je buurt vindt. Ontdek hier hoe je een profiel aanmaakt bij Helpper.
Een profiel aanmaken op ons platform is volledig gratis. Je betaalt enkel de prestaties van je helpper(s). Bekijk hier meer info.
Dat bepaal je helemaal zelf, er zijn ook helppers die onvergoed hun hulp aanbieden. Wil je je helpper vergoeden, dan kies je zelf het bedrag op je profiel. Je helpper wordt dan maandelijks uitbetaald en wij zorgen voor alle administratie. Zo hoeven jullie je daar geen zorgen over te maken. Hier zie je hoe de betalingen in hun werk gaan.